Digdir logomarkAltinn

Månedlig depotinformasjon fra verdipapirforetak (RA-0627-B)

Verdipapirforetak skal gi opplysninger om beholdninger av verdipapirer som oppbevares på vegne av kunder i eget depot eller i annet norsk eller utenlandsk depot. Opplysningene bidrar med beholdningsstørrelser til finansielt sektorregnskap, nasjonalregnskapet samt den kvartalsvise fondsstatistikken.

Hvor ofte skal skjemaet sendes inn?

Månedlig.

Svarfrist er oppgitt til høyre for skjematittelen i innboksen.

Hvem skal sende inn skjemaet?

Bare verdipapirforetak som er trukket ut til å være med i undersøkelsen, skal levere skjemaet.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender.

Se hjelpesidene våre for veiledning om roller og rettigheter.

Hvordan finne skjemaet?

Skjemaet ligger i foretakets innboks.

Hvordan se om skjemaet er sendt inn?

Når skjemaet er sendt inn, vil dere motta et referansenummer som kvittering på at dataene er sendt. Alle innsendte skjema ligger i «Arkiv».

Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysninger, kan det sendes inn på nytt ved å finne skjema i «Arkiv» og trykke på «Lag ny kopi».

Aktuelt regelverk

Spørsmål om skjemaet?

Mer informasjon finner du her Tilgjengelighetserklæring