Digdir logomarkAltinn

IKT-risiko (KRT-1175)

Formålet med skjemaet er å få et bilde av hvordan regnskapsførerselskapene ivaretar sitt ansvar på IKT-området.

Når skal skjemaet brukes?

Årlig innsending.

Frist for innsending er 9. november 2015. 

Feilinnsending

Lag en kopi av innsendt skjema og send inn på nytt. Til høyre for det innsendte skjemaet, under Min meldingsboks -> Arkivert, finner du mulighet for Lag ny kopi .

Hvem skal bruke skjemaet?

Skjemaet skal leveres av regnskapsførerselskap.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender.

Du kan se hvilke roller du har for en aktør på siden Profil. Om du ikke har denne rollen, må du få noen som har rollen til å delegere den til deg.

Skjemaet krever innlogging med sikkerhetsnivå 1 eller høyere.

Hvorfor skal skjemaet brukes?

Spørsmål om skjemaet?

Ved spørsmål om skjemaet, kontaktSilje Johansen Hammer, E-post: sij@finanstilsynet.no, Telefon 22 93 97 93Anita Skuse, E-post: ana@finanstilsynet.no, Telefon 22 93 98 88