Digdir logomarkAltinn

Vareundersøking for industrien (RA-1130)

Føretak som er valde ut til å svare på undersøkinga, skal gi opplysningar om vareomsetning og råvaretilgjenge for ulike næringar. Opplysningane blir nytta til å utarbeide offisiell statistikk over vareomsetning og råvaretilgjenge for ulike næringar.

Kor ofte skal skjemaet sendast inn?

Årleg.

Svarfrist er oppgitt til høgre for skjematittelen i innboksen.

Kven skal sende inn skjemaet?

Berre føretak som er trekte ut til å vere med i undersøkinga, skal levere skjemaet.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, treng du ei av desse rollene i Altinn: Utfyllar/Innsendar, Ansvarleg RevisorRekneskapsførar med signeringsrett eller Rekneskapsførar utan signeringsrett.

 Sjå hjelpesidene våre for rettleiing om roller og rettar.

Skjemaet krev innlogging med sikkerheitsnivå 2 eller høgare.

Korleis finne skjemaet?

Skjemaet ligg i føretaket sin innboks.

Korleis sjå om skjemaet er sendt inn?

Når skjemaet er sendt inn, vil de få eit referansenummer som kvittering på at opplysningane er sende. Alle innsendte skjema ligg i «Arkiv».

Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysningar, kan det sendast inn på nytt ved å finne skjema i «Arkiv» og trykke på «Lag ny kopi».

Aktuelt regelverk

Spørsmål om skjemaet?

Meir informasjon finn du her Tilgjengelegheitserklæring