Digdir logomarkAltinn

Rapportering om lønnstilskudd for masterutdanning i avansert klinisk allmennsykepleie

Skjemaet brukes for å rapportere til Helsedirektoratet om lønnstilskudd for ansatte i den kommunale helse- og omsorgstjenesten som tar masterutdanning i avansert klinisk sykepleie.

Når skal skjemaet brukes?

Vedtaksbrevet inneholder informasjon om rapporteringsfrist.

Hvem skal bruke skjemaet?

For å benytte Altinn-skjema må du være tilknyttet et organisasjonsnummer.

Før du skal søke på vegne av virksomheten (organisasjonsnummer) må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Rapportering om lønnstilskudd til masterutdanning i avansert klinisk allmennsykepleie». Skal du signere og sende inn et skjema kreves rollen Begrenset signeringsrettighet. Se beskrivelse av alle Altinnroller. Du kan få delegert de nødvendige tilganger av den i din virksomhet som har Altinnrollen Tilgangsstyring.

Hva skal jeg legge ved?

Vedtaksbrevet inneholder informasjon om eventuelle vedlegg som skal følge rapporteringen.

Hvorfor skal skjemaet brukes?

Ved bruk av skjemaet vil Helsedirektoratet få tilstrekkelig informasjon for å kunne behandle rapporten

Kontaktinformasjon

Helsedirektoratet håndterer faglig relaterte spørsmål. Utlysningen på "www.helsedirektoratet.no/tilskudd" [www.helsedirektoratet.no/tilskudd] gir informasjon om riktig kontaktperson. Alternativt kan saksbehandler for tilskuddsbrevet kontaktes via vårt sentralbord.Tlf faglig brukerstotte : +47 810 20 050Email faglig brukerstotte : postmottak@helsedir.no