Digdir logomarkAltinn

Kvartalsoppgåve for verdipapirfond (KRT-1011)

Når skal skjemaet brukast?

Fondsinformasjon til kvartalsoppgåva for forvaltningsselskap for verdipapirfond (KRT-1011) skal fyllast ut og sendast til Finanstilsynet
seinast 30 dagar etter utløpet av kvart kvartal.

Innleveringsfrist:
1. kvartal: 30. april
2. kvartal: 30. juli
3. kvartal: 30. oktober
4. kvartal: 30. januar

I tillegg skal årsrekneskap, årsberetning og revisjonsberetning for forvaltningsselskapet og fonda sendast til Finanstilsynet når dette føreligg.

Kven skal bruke skjemaet?

Rapporteringsplikta gjeld for forvaltningsselskap for verdipapirfond med tillatelse gitt av norske styresmakter til å forvalte verdipapirfond i Noreg.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyllar/innsendar.

Du kan sjå kva rollar du har for ein aktør på sida Tilgangsstyring. Om du ikkje har denne rolla, må du få nokon som har rolla til å delegere den til deg.

Kva skal eg leggje ved?

Skjemaet har eitt vedlegg for kvart verdipapirfond.

Kvifor skal skjemaet brukast?Meir om skjemaet

Kvartalsoppgåva gjev Finanstilsynet ei oversikt over omfanget av verksemda til føretaka og deira økonomiske utvikling siste kvartal. I skjema KRT-1009 førast opplysningar om forvaltningsselskapet. I skjema KRT-1011 førast opplysningar om kvart fond forvaltningsselskapet forvaltar.

Redusere rapporteringsbyrde

Med sikte på å redusere rapporteringsbyrden til føretaka, kan opplysningar som blir gitt i dette skjema i samhold av lov om Oppgaveregisteret §§ 5 og 6, heilt eller delvis bli nytta også av andre offentlege organ som har heimel til å hente inn dei same opplysningane. Opplysningar om evt. samordning kan fåast ved å kontakte Oppgaveregisteret på telefon 75 00 75 00, eller hos Finanstilsynet på telefon 22 93 98 00.

Spørsmål om skjemaet?

Ved spørsmål om skjemaet, kontaktAndrea Solberg,   andrea.solberg@finanstilsynet.no,   tlf 22939993