Digdir logomarkAltinn

IKT-risiko (KRT-1175)

Når skal skjemaet brukast?

Årleg innsending.

Frist for innsending er 9. november 2015.

Feilinnsending

Lag ein kopi av innsendt skjema og send inn på nytt. Til høgre for det innsendte skjemaet, under Til mi handsaming -> Arkivert finn du moglegheit for lag ny kopi.

Kven skal bruke skjemaet?

Skjemaet skal leverast av rekneskapsførarselskap.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyllar/innsendar.

Du kan sjå kva rollar du har for ein aktør på sida Profil. Om du ikkje har denne rolla, må du få nokon som har rolla til å delegere den til deg.

Skjemaet krev innlogging med tryggleiksnivå 1 eller høgare.

Kvifor skal skjemaet brukast?

Spørsmål om skjemaet?

Ved spørsmål om skjemaet, kontaktSilje Johansen Hammer, E-post: sij@finanstilsynet.no, Telefon 22 93 97 93Anita Skuse, E-post: ana@finanstilsynet.no, Telefon 22 93 98 88