Digdir logomarkAltinn

Dokumentbasert tilsyn - Rekneskapsforetakets eigenmelding (KRT-1004)

Eigenrapportering fra rekneskapsforetak som ledd i Finanstilsynets løpande tilsyn. Sjå meir informasjon på Finanstilsynets nettsted.

Når skal skjemaet brukast?

  Rapporteringsfrist er 16. desember 2024.  

Kven skal bruke skjemaet?

Foretak som på rapporteringstidspunktet er oppført i Regnskapsførerregisteret med rett til å drive rekneskapsføringsverksemd.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyller/innsender, Rekneskapsmedarbeidar eller Dagleg leiar.

Du kan sjå hvilke roller du har for ein aktør på sida Profil. Om du ikkje har denne rolla, må du få noen som har rolla til å delegere den til deg.

Kvifor skal skjemaet brukast?

Tilsynsmyndigheten henter inn informasjon fra rekneskapsforetakene som grunnlag for vurdering av etterleving av regelverk.

Lovhjemmel for oppgaveplikten

Meir om skjemaet

Finanstilsynet skal etter finanstilsynsloven § 3 sjå til at rekneskapsforetakene utøver sin verksemd på ein hensiktsmessig og forsvarleg måte. Som eit ledd i dette tilsynsarbeidet gjennomfører Finanstilsynet dokumentbasert tilsyn. Denne tilsynsformen er hjemla i finanstilsynsloven § 4 første ledd nr. 3.

Finanstilsynet har etter finanstilsynslovens § 7 teieplikt om alle opplysingar som vil komme fram av dokumentbasert tilsyn. Ved stadleg tilsyn vil Finanstilsynet nytte mottatt informasjon fra dokumentbasert tilsyn som del av kontrollgrunnlaget.

Spørsmål om skjemaet?

Spørsmål til eigenmeldinga kan rettast til følgande personer i Finanstilsynet: Unn Hedvig Årskaug, telefon 22 93 97 34Wenche Falch-Hennum, telefon 22 93 97 12Elise Grønseth, telefon 22 93 98 83