Digdir logomarkAltinn

Årleg melding for godkjend reinhaldsverksemd

Når skal skjemaet brukast?

Godkjende reinhaldverksemder skal innan 31. januar kvart år sende melding til Arbeidstilsynet som stadfestar at verksemda framleis fyller krava til godkjenning.

Feilsending

Dersom du har sendt inn skjema med feil, kan du sende inn nytt skjema.

Frist for innsending av skjema «årlig melding» til Arbeidstilsynet er 31. januar kvart år.

Kven skal bruke skjemaet?

Alle reinhaldsverksemder som er godkjend av Arbeidstilsynet pr. 31. desember skal sende inn «årleg melding».

For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyllar/innsendar.

Du kan sjå kva roller du har for ein aktør på sida Tilgangsstyring. Om du ikkje har denne rolla, må du få nokon som har rolla til å delegere den til deg.

Kva skal eg leggje ved?

Du skal ikkje legge til skjemavedlegg eller filvedlegg til meldinga. Det skal heller ikkje sendast inn vedlegg pr. post til Arbeidstilsynet.

Kvifor skal skjemaet brukast?Meir om skjemaet

Godkjente virksomheter skal innen 31. januar hvert år sende melding til Arbeidstilsynet som bekrefter at virksomheten fortsatt fyller kravene til godkjenning etter forskriften § 5.

Dersom virksomheten unnlater å oppfylle kravene, kan godkjenningen tilbakekalles, og virksomheten bli slettet fra registeret over godkjente virksomheter.

Gamle versjonar av skjemaet

Når eit skjema er signert og sendt inn til Arbeidstilsynet, vil du finne det på Min meldingsboks > Arkivert. Leveringsdato og referansenummer blir registrert. Innsendte skjema blir lagra i 10 år.

Treng du hjelp?

Arbeidstilsynets svarteneste svarer på spørsmål om utfylling av skjemaet: Kontakt svartenesta Meir informasjon: Arbeidstilsynets nettsider