Digdir logomarkAltinn

T12 - Trekkhendelser til kreditor og namsmann

Rapporten viser en oversikt over innsendte trekk der det ikke er noen ytelse å trekke i, samt der det ikke har vært foretatt trekk i et gitt antall dager.

Når skal skjemaet brukes?

Utsendingsfrekvens: Daglig.

Rapporten inneholder trekkhendelser. Rapporten vil ligge i sitt eget arkiv i Altinn i ett år.

Hvem skal bruke skjemaet?

Kreditorer/namsmann som har trekk i NAVsine utbetalinger.

For å lese rapporten trenger du en av disse Altinn-rollene:

  • Ansvarlig revisor
  • Lønn og personalmedarbeider
  • Regnskapsfører lønn
  • Regnskapsfører med signeringsrettighet
  • Regnskapsfører uten signeringsrettighet
  • Revisormedarbeider

Eller enhetsregisterrollen "KEMN Kontaktperson i Adm. enhet - offentlig sektor"

Du kan se hvilke roller du har på siden Profil, roller og rettigheter. Om du ikke har denne rollen, må du få noen som har rollen til å delegere den til deg.

Tjenesten inneholder noe sensitiv informasjon og krever derfor minimum innlogging med sikkerhetsnivå 3. (Sikkerhetsnivå angis med ikon ved siden av innloggingsvalget.)

Hvorfor skal skjemaet brukes?

Skjemaet brukes til å gi informasjon om hendelser som kan påvirke innmeldte trekk.

Type hendelse: Ingen ytelse.

Mer om skjemaet

Hvordan lese eller laste ned rapporten:

Rapporten viser:
Namsmannens org.nr., kreditors org.nr., debitors fødselsnummer, debitors navn, kreditors trekk-ID, kreditors KID, kreditors referanse, type hendelse

Rapporten vil du finne som vedlegg til meldingen i din "Mottatt"-boks. Vedleggene vises som:

  1. Rapport i PDF-format som kan åpnes for lesing eller utskrift
  2. CSV-fil som kan lastes ned og overføres til bedriftens lønns- og økonomisystem

Man må åpne/laste ned filene for videre bruk i egen virksomhet.

Kontaktinformasjon

NAV Økonomi stønadTelefon: 40 00 37 00