Digdir logomarkAltinn

Funksjonalitet

Her finn du informasjon om dei ulike funksjonanen som er knytt til bruken av skjema og tenester i Altinn.

Korleis leggje til vedlegg?

I nokre skjema kan du leggja til vedleggsskjema, i tillegg til eigne filvedlegg. Dette blir gjort under Oversyn → Skjema og vedlegg, ved utfylling av skjema.

Innsending

Når du vel Vidare til innsending kjem du til neste steg i prosessen. Øvst på siden ser du kva for eit steg du er i. Nedst på siden har du valet Tilbake til utfylling på venstre side og Signer og send inn på høgre side. 

Dersom du skulle oppdaga feil i utfyllingen, kan du i dette steget sende skjemaet tilbake til utfylling. 

Du signerar og sendar inn skjemaet ved å klikke på knappen Signer og send inn / Send inn.

Etter innsending: Kvittering og referansenummer

Når du har signert og sendt inn eit skjema, får du ei kvittering. Kvitteringen ligg under innboks → arkiv. Kvitteringen inneheld ein referansenummer (startar med AR..) og ein utskriftversjon av innsendt tjeneste. 

Når skjemaet er sendt inn, sendast det til etaten som skal behandle skjemaet. 

Kvitteringen ligg under innboks arkiv.