Digdir logomarkAltinn

Opplever du problemer med utfylling, lasting og signering av skjemaer? Forsøk igjen senere. Fra i imorgen tidlig kl. 06.00 skal alt fungere som normalt igjen. Vi beklager ulempene dette medfører for deg.

Rapportering på digitaliseringsstrategien

Skjemaet brukes av de virksomhetene som skal rapportere på digitaliseringsstrategien.
Følgende skjema omfattes:
          • Registreringsskjema 
          • Oppstartsskjema 
          • Statusskjema 
          • Sluttskjema
What should I attach?

Skjema brukes i oppfølgingen av regjeringens digitaliseringsstrategi Fremtidens digitale Norge - Nasjonal digitaliseringsstrategi 2024-2030.

Frist for statusrapportering er 1. februar og 1. september.  

When should I use this form?

De som skal bruke skjema har fått ansvar for å rapportere på tiltakene i Digitaliseringsstrategien. For å fylle ut og sende inn dette skjemaet trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender. Har du ikke denne rollen på vegne av virksomheten du skal rapportere for må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Rapportering på digitaliseringsstrategien».

 Her kan du lese mer om hvordan virksomheten tildeler rettigheter og roller i Altinn.

Who should use this form?

Skjemaet er en felles rapporteringsløsning for oppfølging av tiltakene i Digitaliseringsstrategien.

Faglig brukerstøtte:

Epost: Rapportering@digdir.no